ביטוח

ביטוח | פרסם כאן
 
 
 
 
חברות ביטוח

שוק הביטוח בישראל מונה כחמישה עשר חברות ביטוח גדולות המציעות מגוון שירותים ופוליסות משתלמות


מערכת
פורסם: 5/25/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית חברות ביטוח

 

בישראל לבד קיימות כ - 15 חברות ביטוח גדולות, המציעות פוליסות ביטוח בתחומים מגוונים, החל מביטוח רכב, דרך ביטוח דירה, ביטוח בריאות, ביטוח חיים ועוד. חברות הביטוח הגדולות מעוניינות להגיע ללקוח הסופי, ולשם כך מפעילות סוכנויות ביטוח הפרוסות ברחבי הארץ באופן נגיש יותר.

 

 

 

ההחלטה היכן לבטח את עצמך בכל מיני מובנים היא בחירה חשובה ומסתבר שבחירת חברת הביטוח דרכה ייעשה העניין היא בחירה חשובה לא פחות, מאחר ובזמן אמת, חברת הביטוח היא זו שתבחר אם לעשות לך "דרך קשה" או "דרך קלה". האפשרויות לרכוש ביטוח הן אומנם שונות ומגוונות אך, בסופו של דבר, תמיד תגיע לחברת הביטוח. אם אדם רכש ביטוח חיים מסוכנות ביטוח, הפוליסה תיחתם בפועל עם חברת ביטוח שאותה סוכנות ביטוח מייצגת.

 

גם אם נדמה כי חברות הביטוח זהות במהותן, זוהי אשליה בלבד משום שקיימים הבדלים עקרוניים ביניהן.

אם בעבר מחירי הביטוח שהציעו חברות הביטוח היו כמעט זהים, כיום מצב זה השתנה, וכל חברת ביטוח קובעת לעצמה את תעריפי הביטוח שלה. התעריפים של כל חברת ביטוח מושפעים משיקולים ונתונים רבים הנוגעים למבוטח הפוטנציאלי (למשל גילו, מקום מגוריו, מצבו הבריאותי...) ומסוג הביטוח שמישהו רוצה לקנות  בין אם זה ביטוח שיניים או ביטוח רפואי כללי. ההבדלים במחירים נוגעים לנתונים של החברה עצמה :  עמלות שהחברה משלמת לסוכנים, דמי ניהול, עלויות פרסום החברה וכו'.

הבדל נוסף נוגע לחדשנות. אפילו שתחום הביטוח לא השתנה יותר מדי במהותו ונחשב לאחד התחומים השמרניים שיש, אלו דווקא השינויים מסביב המשפיעים על פני השטח, קרי : התקשורת, טלפוניה והאינטרנט.

 

בבואנו לבחור חברת ביטוח, יש להבין קודם מהם הצרכים הביטוחיים שלנו, לאחר מכן לבדוק את היקף התקציב שהחלטנו להקדיש לנושא, בדיקה של התמחות חברת הביטוח, גובה ההשתתפות העצמית, הכיסויים שמעניקות חברות הביטוח ורמת השירות.

 

רשימת חברות הביטוח הגדולות :

 

- חברת הביטוח AIG העולמית (American International Group, Inc) מובילה עולמית בתחום הביטוח והשירותים הפיננסיים, הינה חברת הביטוח הבינלאומית המובילה, הפועלת בלמעלה מ-130 מדינות ותחומי שיפוט
 

- איילון חברה לביטוח המתמחה במגוון ביטוחים מקצועיים וייחודיים בתחומי ההנדסה, קבלנות, רכוש וחבויות.

 

- הראל חברה לביטוח פעילה מעל ל- 70 שנה בתחום הביטוח וביחד עם החברה האחות דקלה חברה לביטוח בע"מ ("דקלה") מהווה כיום חלק מקבוצת הביטוח השלישית בגודלה בישראל.


- אליהו חברה לביטוח

 

- הפניקס חברה לביטוח

 

- הכשרת היישוב חברה לביטוח

 

- כלל חברה לביטוח

 

- מגדל חברה לביטוח

 

- שומרה חברה לביטוח

 

- שירביט חברה לביטוח

 

- מנורה מבטחים

 

- שלמה חברה לביטוח

 

- חברת ביטוח ישיר

 

- ביטוח חקלאי

 

- הכשרה ביטוח

 

 

לידיעתכם, חברות הביטוח מיוצגות על ידי אגוד חברת הביטוח בישראל.

banner