ביטוח

ביטוח | פרסם כאן
 
 
 
 
ביטוח מקיף


פורסם: 5/23/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית ביטוח מקיף

ביטוח מקיף

 

ביטוח מקיף מכסה נזקים רבים שנגרמים לכלי רכב אשר בבעלות מבוטח כמו: נזקי תאונות, שריפות וגניבות. ביטוח מקיף מתייחס גם לנזק שנגרמו ע"י רכבים אחרים בבעלות המבוטח לרכבים אחרים – בדומה לביטוח המכסה נזקים לצד ג'.

 

 

ביטוח מקיף מסייע לבעל רכב בהיבטים רבים:

ביטוח מקיף מכסה נזקים כתוצאה משיטפון, ברד ואפילו התפרצויות של הרי געש.
ביטוח מקיף מכסה מפני נזקים אשר נגרמו לכלי רכב בכוונה תחילה, מפני גניבת מכשירי רדיו הנמצאים בתוך המכונית, נזקים אשר נגרמו לכלי הרכב בעת נסיון לגנובו, שריפת הרכב, . נזקים אשר נגרמו לכלי הרכב בזמן או כתוצאה מהתנגשות בעצם נייח או נייד – בית, גדר, עמוד חשמל, רמזור וכלי רכב אחרים, נזקים מתאונה אשר בה התרחשה התנגשות רכבים אחד בשני, גניבה של רכב או התפכות של רכב.

 

בנוסף, הביטוח המקיף מכיל נזקים הנגרמים לרכבים אחרים, אשר נמצאים בעמדת צד ג. כלומר: הביטוח מכסה נזקים הנגרמים לרכוש גורמים אחרים (אשר אינם המבוטח) בתאונה, כל עוד בפוליסה אין כל סייגים ספציפים.

 

בתוך ביטוח מקיף קיים סעיף ההשתתפות העצמית. מדובר בתשלום אשר המבוטח חייב לשלמו בעת הפעלת פוליסת הביטוח המקיף. גובה ההשתתפות העצמית משתנה בהתאם לאירוע אשר "הפעיל" את הפוליסה –  נזקים שחברת הביטוח צריכה לשלם עבורן, ותוך כדי התאמה לתנאים הנקובים בפוליסה.

פוליסות שונות מבטלות תשלומי השתתפות עצמית עבור תשלמי פרמיה גבוהה.

 

במקרים שונים מתקבלות הצעות אשר מרחיבות את הפוליסה עם שירותים נוספים כגון שירותי גרירהה ועוד.

מה עוד ? ביטוח לשמשות המכונית, ביטוח למכשיר הרדיו, אספקה של רכבים חלופיים כאשר הרכב מושבת לאורך זמן כתוצאה מתיקון במוסך, תאונות או הריסתו כליל.
יתר על כך, ישנה אפשרות להרחבת פוליסה במטרה לכסות הוצאות להגנה בבית משפט, פיצויים לנזקים גופניים, נזקים לצד ג, וכו'. 

גורמים שונים מכריעים את מחיר הביטוח המקיף :

* שוויו של כלי הרכב – רכבים יקרים מבוטחים במחירים גבוהים.

* מחירים עבור חלפים.

* תדירות הגניבות של סוג רכב ספציפי

* כמות התביעות שקיבל בעל הרכב

* נהג צעיר משלם פרמייה גבוהה  

 

בכל מקרה, בבואכם לקחת ביטוח מקיף לרכב, תמיד כדאי מאוד לסקור את השוק, לערוך השוואות מחירים ולעמוד על המקח. התחרות בין חברות הביטוח גדולה, ומחירי הביטוח מוזלים בהתאם.

banner