ביטוח

ביטוח | פרסם כאן
 
 
 
 
ביטוח משכנתא


איילה
פורסם: 11/11/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית ביטוח משכנתא

 

ביטוח משכנתא נועד להבטיח את הביטחון של המשפחה שגם לאחר המוות הפתאומי - הדירה תישאר ברשותם וכי הם לא יכנסו לחובות בשל פיגורים בתשלומים, ריביות ובסופו של דבר - עיקול הבית בחזרה על ידי הבנק. ביטוח משכנתא הוא הדרך היחידה להבטיח שכאשר המפרנס היחיד איננו עוד בין החיים והמשכורת שלו אשר הייתה דרושה לצורך כיסוי ההלוואה כבר לא נכנסת - ביטוח משכנתא נועד לשחרר את בני המשפחה מעול המשכנתא.

ביטוח משכנתא - מי זכאי לקחת? כעקרון אנשים אשר לקחו משכנתא לצורך רכישת הבית זכאים גם לעשות ביטוח משכנתא. ביטוח משכנתאמותנה בפרמטרים השונים: הסכוםשנותר לתשלום, גובה ההכנסה, גובה התשלום החודשי ועוד. סוכני ביטוח רשאים להחליט מי זכאי לעשות ביטוח משכנתא ובאילו תנאים.
ביטוח משכנתא - איך זה מחושב? ביטוח משכנתא מחושב פחות או יותר על הפרמטרים של תנאי המשכנתא (היינו הכנסה חודשית, גובה המשכנתא, מסגרת התשלומים ועוד), אך כמו כן, כאשר מדובר על ביטוח משכנתא, חברות ביטוח מביאות בחשבון גורמים נוספים כגון מין, גיל ומצב בריאותי של המבוטח.

כאשר מדובר על ביטוח משכנתאות מדובר על עוד התחייבות ארוכת טווח אבל כפי שידעתם שכשמדובר על רכישת דירה אין לכם מנוס ואתם חייבים לקחת את הצעד הגדול ולחשוב לטווח הארוך, למרות הפחדים והחששות. ביטוח משכנתא הוא על אותו עיקרון. ביטוח משכנתא נראה כמו עול (אתם כבר משלמים משכנתא חודשים, משלמים ביטוח על הבית מפני גניבות, שריפות, רעידות אדמה... מה עוד?). זהו, שגם ביטוח משכנתא הוא חלק מהחובות שלכם בעיקר כאשר פורסים את תשלומי המשכנתא על פני שנים רבות (זוגות אשר פוסים משכנתא על גבי עשר שנים).

מאחר ומדובר על צעד כל כך גדול ומשמעותי, יש להתייעץ עם אנשים שכבר לקחו ביטוח משכנתא וכן יש להתיעץ עם יועץ ההשקעות שלכם בבנק. לגבי בחירת חברת הביטוח, כדאי מאוד לעשות סקר שוק מקיף ולבדוק מול כל החברות המציעות פוליסה זו על מנת לדעת שאתם אכן במסלול הנכון.
רוצים לדעת עוד על ביטוח משכנתא? הכנסו לאתרים של חברות הביטוח הגדולות והקישו את הצירוף "ביטוח משכנתא".
 

banner