ביטוח

ביטוח | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא שמאות מקרקעין


איילה
פורסם: 12/24/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית שמאות מקרקעין

שמאות מקרקעין

נחשבת לסמכונה העליונה בתחום הנכסים, הן מבחינת דיור פרטי, הן מבחינת נדל"ן עסקי והן מבחינת בתי מלון ובתי הארכה. שמאות מקרקעין היא זו שקובעת את מחירי הנכס.


שמאות מקרקעין - לפני שמבטחים בית

יותר ויותר אנשים פונים כיום לחברות ביטוח על מנת לרכוש פוליסת ביטוח דירה. בכדי לבדוק את ערך הדירה על מנת לדעת בבירור על איזה סכום של ביטוח מדובר, אנשים נעזרים במומחים לתחום של שמאות מקרקעין. גם חברות הביטוח מטעמן מקושרות לשמאים והן אינן מבצעות שום חוזה ואינן סוגרות פוליסות של בתים, משרדים, בתי מלון ובתי הארכה מבלי שפנו לחוות דעת מקצועית אצל מומחים לתחום של שמאות מקרקעין.


שמאות מקרקעין - לפני שבונים בית

כפיי שכבר צויין תחילה, שמאות מקרקעין באה לעמוד את ערך הנכס (בית, דירה, משרד וכו') כאשר הבניין עצמו הוא קירטריון אבל לא הקריטריון הסופי. מרכיב חשוב בערך הנכס הוא הסביבה (העיר, האזור, השכונה וכו'). אנשים העוסקים במלאכת שמאות מקרקעין מתורגלים במדידת ערך של בית או אפילו שכונה שלמה על פי הקריטריונים הללו. שמאים מקצועיים יוכלו להביט על שטח בטון או על שדה ולהגיד בדיוק כמה תהיה שווה יחידת דיור אשר תבנה עליה על פי תוכניות מתא"ר, על פי תכנון ערים, על פי מצגות ותמונות של השכונות לעתיד, גודל הדירות המדוברות, קהל היעד שהשכונות החדשות ימשכו, סמיכות לבתי ספר ומרכזי קניות ועוד.


שמאות מקרקעין - למדידת נזקים לנכסים

כאשר אנשים מבוטחים באים אל חברות הביטוח לפדות את הפיצויים שלהם (תביעתפיצויים מחברת ביטוח) במקרים של גרימת נזקים לנכס, נזקים אשר היו כלולים בפוליסת הביטוח כגון - נזקי רעידת אדמה, נזקי שריפה ועוד. לרוב הצדדים מערבים שמאים בכדי שיעריכו את הנזק בטווח המידי וכן את הנזק בטווח הארוך אשר נגרם לנכס.


בעבר שמענו בעיקר על מקצוע השמאות במובן של שמאות רכב. כיום, עם הבהלה לנדל"ן, יותר ויותר אנשים פונים לחברות ועצמאים המספקים שירותי שמאות רכב ולכן הביקוש לבעלי מקצוע יצר גם נהירה לכיוון תעסוקה בתחום. ישנם כיום כמה מוסדות בהם ניתן ללמוד את התחום של שמאות קמרקעין ולאחר מכן - יש הרבה מקומות להתמחות בתחום הולך ומתפתח זה. משרד ההשקעות INVEST מציע שירותי השקעות משתלמות בקרקעות. משרד INVEST השקעות בנדלן וקרקעות הנו משרד מהוותיקים בישראל אשר יכול לסייע לכם רבות במציאת ההשקעה המשתלמת עבורכם.