ביטוח

ביטוח | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא ביטוח פנסיה


איילה
פורסם: 12/24/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית ביטוח פנסיה

ביטוח פנסיה


ביטוח פנסיה בעצם מאפשר לצאת לגמלאות עם ראש שקט- אנחנו יודעים שכל הזמן שהשקענו בעבודה לא ירד לטמיון והכסף שחסכנו עכשיו יתקבל בתור קצבה חודשית שנוכל לחיות ממנה בכבוד למשך שארית חיינו (או לפחות ככה רצוי שיקרה). ביטוח פנסיה בעצם מבטח אותנו בתקופה שבה אנחנו כבר לא מסוגלים לעבוד- כשאנחנו מגיעים לגיל הזהב ולא מסוגלים יותר להמשיך לעבוד (או לא רוצים) אלא פשוט רוצים להנות מהחיים ומכל מה שיש להם להציע לנו. בגיל הזה זו ההזדמנות האחרונה שלנו להנות מכל מה שיש לחיים האלה להציע לנו ובמקום להמשיך לעבוד אנחנו מעדיפים לבלות זמן איכות עם המשפחה שלנו, לעסוק בתחביבים שלנו ולעשות את כל מה שתמיד רצינו לעשות ואף פעם לא הייתה לנו הזדמנות אמיתית לעשות.

ביטוח פנסיה בעצם מאפשר לנו לעשות את כל זה- ביטוח פנסיה זה ההפרשה החודשית שאנחנו מפרישים לקרן פנסיה שממנה נקבל את הקצבה החודשית שלנו ברגע שנצא לפנסיה. תהיה זו פנסיה מוקדמת או מאוחרת, ביטוח פנסיה מאפשר לנו לקבל את הקצבה בהתאם לסכום שחסכנו ובהתאם לתנאים שהגדרנו מראש לגבי סכום הקצבה שנקבל בכל חודש.

מגיע שלב בחיים של הרבה מאיתנו שבו אנחנו רוצים לשכוח מכל העבודות ופשוט להנות מהחיים. השגנו את כל מה שתמיד חלמנו עליו- קנינו בית, יש לנו משפחה וניסיון החיים שלנו לימד אותנו הרבה דברים. בשלב הזה של החיים רבים מאיתנו מחליטים להפסיק לעבוד ולהתחיל (או להמשיך) לעשות את מה שהם באמת אוהבים, תהיה זו אמנות, מוזיקה או כל דבר אחר שהתשוקה שלהם מובילה אותם אליהם. עבור האנשים האלה האפשרות הזאת אפשרית רק במידה ויש להם ביטוח פנסיה- ביטוח שמפריש להם קצבה חודשית שמהם הם יכולים להמשיך בכבוד בלי להיות תלויים בגורמים חיצוניים כמו משפחה או המדינה.