ביטוח

ביטוח | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא ביטוח משכנתא


ברוך
פורסם: 12/24/2009

מאמר זה שייך לקטגוריית ביטוח משכנתא

 

במקרים ברים בהם מתחולל מוות בטרם שולמה המשכנתא במלואה, המשפחה עוברת אלאלה שלימה וכמובן שהיכולת הכלכלית נפגעת. מה שמצפה למשפחה במקרה ומפרנס ראשי נפטר הוא הצטברות של חובות, כנסות ולעיתים אף עיקולים בשל חוסר יכולת לשלם את המשכנתא על פי התנאים שנקבעו בפוליסה. ביטוח משכנתא נועד להבטיח למשפחות שגם אם המפרנס הראשי ימות חלילה- הבית ישאר ברשותם.

ביטוח משכנתא - למניעת חוסר ודאות


ביטוח משכנתא הוא עוד צעד אחד נכון בכדי לגבות משפחות במצב של חוסר וודאות. לקיחת משכנתא היא גם כהה הליך בעל סיכונים. כאשר אנשים רוצים לקנות בית ואין להם את הסכום הדרוש (למי בדיוק יש מיליון או שניים מיותרים בבנק לקראת סוף שנות העשרים?) אז הם לוקחים הלוואה מהבנק לצורך רכישת דירה כשהם מתחייבים לשלם מתוך משכורות עתידיות. מצב זה הוא גם ככה מסוכן כי אף אחד לא מבטיח לאף אחד להמשיך להרוויח את אותה משכורת (יכול להווצר מצב בו עובדים מפוטרים או שהעמלות שלהם יורדות בתקופות קשות).

אך מצד שני, אלו המקרים היותר שכיחים, יש העלאות בשכר, בונוסים, זכיות בלוטו וירושות גדולות המאפשרות לאנשים להתמודד עם עול המשכנתא טוב יותר מכפי שהם צפו. בכל אופן, ביטוח משכנתא נותן לכם מענה במקרה הגרועה ביותר. איש אינו רוצה לחשוב על המקרה הגרוע ביותר ולכן אנשים רבים מעדיפים להתעלם מהמציאות אבל אי אפשר לברוח ממנה. המציאות היא כזו - אף אחד לא יודע מה יוליד מחר. יש לקחת את זה בחשבון גם בעת ריבית משכנתא נמוכה או גבוהה.


ביטוח משכנתא מבטיח לך ביטחון במקום בו אתה מרגיש הכי חשוף בעולם. משכנתא, עבור הרבה אנשים היא סוג של סיכון כלכלי - הצעד הכי גדול שאדם פרטי יכול לקחת ועוד לרוב בגיל כה צעיר ולכן הידיעה כי יש ביטוח משכנתא, רק למקרה ש... מאפשרת לזוגות רבים לישון טוב יותר בלילה.  ביטוח משכנתא נקבעתעל פי גודל הסכום כולו ובהתאם להכנסות, מין, גיל המבוטח וכו'. בכדי לברר פרטים נוספים על ביטוח משכנתא, מומלץ לפנות לסוכני ביטוח בחברות הביטוח הגדולות. טיפ: מאחר ומדובר כאן על סכומים משמעותיים, מומלץ לעשות השוואת מחירים קפדנית.
 

banner