ביטוח

ביטוח | פרסם כאן
 
 
 
 
ביטוח בריאות

ביטוח בריאות חו'ל ביטוח בריאות לחו'ל הפך להיות מושג שכיח בחברה הישראלית וזו משום שהישראלים אוהבים לטוס. הישראלים למדו לנצל את ההזדמנות


איילה
פורסם: 11/11/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית ביטוח בריאות

 

ביטוח בריאות חו"ל


ביטוח בריאות לחו"ל הפך להיות מושג שכיח בחברה הישראלית וזו משום שהישראלים אוהבים לטוס. הישראלים למדו לנצל את ההזדמנות של פתיחת השמים (בעבר טיסות היו מאוד יקרות והיו נחלתם של אנשי עסקים מצליחים ועשירים בלבד. כיום, בעיקר לאור התחרות בין חברות התעופה וחדירת חברות הסחר המוזלות, כולל כמובן דילים אטרקטיביים של הרגע האחרון, כל אדם ממוצע יכול להרשות לעצמו לטוס לחו"ל). אנשים טסים לחו"ל כמעט כל שנה ולעיתים כמה פעמים בשנה ולכן הנושא של ביטוח בריאות לחו"ל הפך להיות עניין של הציבור הרחב.


ביטוח בריאות לחו"ל - גם לאנשים בריאים כשור

ביטוח בריאות בחו"ל הוא ממש לא לאנשים הימפוכונדרים או חולים באמת. ביטוח בריאות בחו"ל אמנם מכסה מקרים של מחלות וסיבוכים רפואיים דווקא בתקופה בה אתם שוהים בחו"ל או כפועל יוצא מהשהייה בחו"ל (אם זה בגלל תנאי מזג אוויר או תנאים הגיינים חריגים) אבל זכרו כי ביטוח בריאות בחו"ל מכסה מקרים של טיפולים רפואים מכל סוג שהוא, בין אם מדובר על שבר או סדק במקרה של נפילה בטיול רגלי או פריחה על העור כתוצאה ממגע עם צמח נדיר או חיה אקזוטית (אלרגיות שלא ידעתם שקיימות). טיפולים אצל רופאים פרטיים בחו"ל הם מאוד מאוד יקרים בעיקר בצפון אמריקה ולכן ביטוח בריאות בחו"ל מבטיח לכם ביטחון בזמן הטיול.
ביטוח בריאות לחו"ל עבור אנשי עסקים שמרבים לטוס: אנשי עסקים רבים המרבים לטוס ממדינה למדינה, לנסוע במוניות או ברכבים שכורים נמצאים בכל עת (כאשר הם בחו"ל כמובן) במצב בו יתכן והם יזדקקו לטיפול רפואי. מי שמרבה לטוס לחו"ל, בעיקר באופן ספונטני או בהתראה קצרה בשל אופי עבודתם, מומלץ להם לעשות ביטוח בריאות לחו"ל שנתי או קבוע ולא אד-הוק לפני כל טיסה וטיסה. אם אתם טסים תדירות על חשבון העבודה, בקשו ממנהלת משאבי אנוש או סוכן הנסיעות של החברה להסדיר עבורכם ביטוח בריאות לחו"ל באופן קבוע.


ביטוח בריאות לחו"ל עבור אנשים הסובלים מבעיות בריאות או נמצאים בקבוצת סיכון

אם אתם סובלים מבעיות בריאותיות או מצבים חריגים (אם את בהריון או שאתה סובל מסקרת וכו'), במקרים הללו הסבירות שתזדקקו לרופא מקצועי היא גבוהה בהרבה מהסבירות של אדם בריא לחלוטין ולכן - עבורכם ביטוח בריאות בחו"ל הוא נושא קריטי.


ביטוח בריאות בחו"ל למדינות עולם שלישי ויעדי המוגדרים סיכון רפואי

בין אם זו מדינה שתנאי ההגיינה שם נמוכים (כמו הודו) או מדינה אשר האוכלוסיה בה סובלת ממחלות כגון אוכלוסיית אפריקה ואתיופיה החולים בנגיף האיידס,צהבת ועוד, או מחלות ומגפות תקופתיות (מקומות בהם נפוצות שפעת העופות, שפעת החזירים וכו') חודב לעבור את כל הבדיקות ולקחת את כל החיסונים עליהם ממליץ משרד הבריאות לפני וכן חובה לדאוג לעשות ביטוח בריאות לחו"ל לפני היציאה מהארץ ליתר ביטחון.


אתם מכירים את מרפי (כן כן, מרפי מ"חוקי מרפי")? ובכן - לא כדאי לכם להסתבך איתו. גם אם אתם בריאים כמו שור, מעולם לא הזדקקתם אפילו לרופא שיניים והכל בסדר טפו טפו טפו. תעשו לעצמכם טובה ותעשו ביטוח בריאות לחו"ל.
 

banner