ביטוח

ביטוח | פרסם כאן
 
 
שם:
טלפון:
אימייל:
הערות:
 
 
תביעות ביטוח רכב

הייתם מעורבים בתאונה? בין אם אתם הפוגעים ובין אם נפגעתם – לא עושים כלום בלי עורך דין תאונות דרכים. רק עורך דין זה ידע מה לעשות על מנת


פורסם: 11/8/2018

מאמר זה שייך לקטגוריית תביעות ביטוח

הייתם מעורבים בתאונה? בין אם אתם הפוגעים ובין אם נפגעתם – לא עושים כלום בלי עורכי דין תאונות דרכים. רק עורך דין זה ידע מה לעשות על מנת להוציא אתכם מהסיטואציה אליה נקלעתם באופן חוקי מבחינה משפטית עם מינימום נזק. תביעות ביטוח רכב הוא הנושא העיקרי בו עוסק עורך דין זה. הוא צפוי לעסוק בו דרך חברת הביטוח שלכם אם התאונה לא כללה נפגעים והסתכמה בנזק לרכוש בלבד. אבל במידה ויש נפגעים בתאונה, או במידה ושוטר/מצלמת מהירות תפסו אתכם עוברים עבירה הוא יפעל ישירות מולכם כלקוחותיו. 

הגשת תביעת ביטוח רכב

הגשת תביעות ביטוח רכב נעשית כאשר פניתם כנהגים לחברת הביטוח שלכם. מדובר במקרה בו אתם הצד הנפגע: מישהו פגע ברכב/בדו גלגלי שלכם וחברת הביטוח שלו היא זו שתספוג את התביעה. חברת הביטוח צפויה לשאול אתכם מה אירע בתאונה, כולל שרטוט משוער של התרחשותה ולאמת זאת מול הצד הפוגע דרך חברת הביטוח שלו. בהתאם לראיות הנ"ל התביעה תוגש. במידה ונפגעתם פיזית כנהגים, נזקי הגוף שתספגו עשויים לשמש כחוות דעת לכתיבת התביעה.

ספיגת תביעת ביטוח רכב

ספיגת תביעה היא מצב בו חברת הביטוח שלכם קיבלה תביעה מחברת ביטוח אחרת המייצגת נהג אשר פגעתם ברכבו או בכלי הדו גלגלי שלו. במקרה זה, כאשר בחברת הביטוח מועסק עורך דין תאונות דרכים ברמה גבוהה, החברה תדע מה לעשות על מנת להסב לעצמה נזק מינימלי ולכם כנהגים – שינוי מינימלי ביותר בהרכב הפרמיה שלכם. על פי רוב, בנושאים הללו נבחנות חברות הביטוח שלכם, וטיב עורכי דינן הוא שקובע את טיבן עצמו. 

עורך דין תאונות דרכים הפועל ישירות מול הלקוח

במקרה זה הלקוח הוא נהג שהיה מעורב בתאונה ופגע פיזית באנשים ולא רק בפח החיצוני של הרכב. גם מקרים של בקשות להישפט כתוצאה מערעור על דו"חות חנייה מצריכים עורך דין תאונות דרכים פרטי מטעמכם ללא קשר לביטוח. חשוב לבחור עורך דין תאונת דרכים בעל ניסיון גם בהגשת תביעות ביטוח רכב וגם בספיגת תביעות אלה, שכן התמודדות עם תביעות ביטוחיות מהוות אינדיקטור טוב גם בייצוג לקוחות ישירים של תאונות ודו"חות. כמובן שחשוב לוודא כי למשרד ישנו ניסיון בתחום זה.