ביטוח

ביטוח | פרסם כאן
 
 
שם:
טלפון:
אימייל:
הערות:
 
 
עורך דין ביטוח לאומי

עורך דין ביטוח לאומי הנו ישות מקצועית המתמחה בנעשה בוועדות הרפואיות ועל כן הוא האיש שלכם להגשמת קצבת נכות כאשר אתם בצרה ולא יכולים לעבוד.


פורסם: 11/15/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית עורך דין ביטוח לאומי
 
עורך דין ביטוח לאומי הנו ישות מקצועית המתמחה בנעשה בוועדות הרפואיות ובהגשת תביעת פיצויים לנפגעי תאונת עבודה ועל כן הוא האיש שלכם להגשמת קצבת נכות כאשר אתם בצרה ולא יכולים לעבוד. צרות אלו יכולות לנבוע ממספר גורמים: תאונות עבודה שגרמו לפגיעות חמורות, מחלות מקצוע, פציעות שלא במסגרת העבודה שלא היה לכם דרך להימנע מהן (למשל במהלך שירותכם הצבאי), וכד'. המציאות הישראלית היא שאכן אנשים נפצעים ונעשים חולים, ומאידך – המוסד לביטוח לאומי מקשה על כל אדם, בין אם מדובר במתחזה ובין אם מדובר באיש אמתי שספג פציעה או מחלה שמונעת ממנו לעבוד. הביטוח הלאומי, שמחויב למסור דיווח למשרדי הממשלה, לא מעוניין להצטייר כמי שפטר אנשים שלא לצורך מעבודה ועל כן הוא יעשה הכל כדי להוכיח שמי שנמצא מולו יכול לעבוד ומדובר בהשתמטות או התחזות. כאשר עורך דין מיומן נמצא מול אותו פקיד – הוא לא ימהר להסיק מסקנות כאלה.
 
עורך דין ביטוח לאומי הוכיח את יכולתו גם ברגעים קשים למשק הישראלי
 
ידוע כי ברגעים בהם המשק זקוק לעובדים, יש מחסור בידיים עובדות, משרדי הכלכלה והאוצר מפעילים מכבש לחצים על המוסד לביטוח לאומי – אין כמעט סיכוי להוציא ממשרד זה קצבה כלשהי, כולל במקרים אמתיים לחלוטין – אם המוגבל לא הצטייד בהגנה משפטית מתאימה. עורך דין ביטוח לאומי כבר הוכיח את עצמו כמי שמסוגל אפילו בעתות כאלה להוציא קצבאות נכות ללקוחות שלו בביטוח לאומי, ולכן בתקופות בהם התעסוקה במצב טוב – הקצבה תהיה ברת השגה הרבה יותר בקלות ממה שאתם סבורים.
 
צעדים להתנהלות לקראת בקשת קצבת נכות
 
יש לפנות לעורך דין ביטוח לאומי שישכיל לאסוף את כל החומר התעסוקתי עליכם ולהנחיל לכם אישור שתוקם וועדה שתבחן את מצבכם. לאחר מכן, העורך דין יוכל לבוא ולייצג אתכם בוועדה עצמה. התוצאה: שתי המשוכות – התהוות הועדה וקבלת תוצאה חיובית לטובתכם יהיו ברות-מעבר, ולא ייראו כה ביורוקרטיות כפי שהן נראות כשמתמודדים לבד.
 
הכירו את הגדרות ביטוח לאומי
 
תאונת עבודה– תאונה שבעטיה נעשיתם פצועים, חולים או מוגבלים, והיא התרחשה במקום העבודה, בדרך אליו או כתוצאה ישירה מעבודה.
 
מחלת מקצוע– מחלה בה לוקה העובד כתוצאה מפעולה שנעשתה בעבודה.
 
וועדה רפואית– וועדה שמאושרת למי שהמוסד לביטוח לאומי השתכנע כי מגיעה לו וועדה בהתאם למצבו הרפואי. הוועדה קובעת האם האדם נכה ומוגבל, ומהם אחוזי הנכות שייפסקו לו, באם כן.