ביטוח

ביטוח | פרסם כאן
 
 
שם:
טלפון:
אימייל:
הערות:
 
 
ביטוח לאומי תביעות נכות

רבים סבורים כי ביטוח לאומי היא בסך הכל חברת ביטוח שמספקת המדינה, ועל כן ההתנהלות היא כמו עם כל חברת ביטוח אחרת. מבחינת ההגדרה הם יהיו צוד


פורסם: 11/15/2015

מאמר זה שייך לקטגוריית ביטוח לאומי תביעות נכות
 
רבים סבורים כי ביטוח לאומי היא בסך הכל חברת ביטוח שמספקת המדינה, ועל כן ההתנהלות היא כמו עם כל חברת ביטוח אחרת. מבחינת ההגדרה הם יהיו צודקים, אבל מבחינת ההתנהלות בפועל הם טועים ובגדול. בשל היותה חברת ביטוח כל כך גדולה, שמעניקה ביטוח לכל כך הרבה אזרחים, הפתיל של ההנהלה שלה קצר, וזה מופנה לאלה שזקוקים לשירותיה. הדבר נעשה כמובן בשל אילוצים לפיהם צריך לדאוג למעל 2 מיליון מבוטחים, אבל בפועל זה אומר שכל אדם, פצוע כחולה, נפגע עבודה כמוגבל – נחקר חקירות משפילות בוועדה הרפואית וקשה מאד להוציא קצבת נכות מהביטוח הלאומי. עם עורך דין המתמחה בשירות – הדרך לקבלת הקצבה הרבה יותר סלולה.
 
מה עושה עורך דין ביטוח לאומי?
 
עורך דין תאונות עבודה המתמחה בביטוח לאומי מגבש את התביעה, רושם את מהותה, ומנסח אותה כך ששום פקיד לא יוכל להתחמק ממנה. הדבר נעשה באופן מקצועי, בהתאם למצבכם בפועל, וכמובן – על פי מיטב ניסיונו כאיש מקצוע: עורך הדין בקיא מספיק כדי להכיר סוגים של מחלות ולקויות עליהם הקצבה ניתנת ללא ביורוקרטיה סבוכה מדי, ולעתים ניתן לפרש מצב של עובד בכמה דרכים, שרק אחת מהן (או מספר ספור מהן) תתפוס בביטוח לאומי. בשביל זה יש עורך דין – שיידע כיצד לעשות זאת כך שהתביעה תצליח והתקבול בגינה יונחל לכם בקלות יחסית.
 
ייצוג בוועדה
 
עניין נוסף הוא הייצוג בוועדה עצמה. גם את זה עושה עורך הדין, וזה כמובן מאפשר לכם לקבל את הקצבה המבוקשת עוד יותר בקלות עם פתיחה מוגדלת של חסמים מממסד זה. מניסיון – הוכח כי עובד שהיה מוגבל יחסית אך לא באופן חריג – שעשה שיעורי בית והגיע לוועדה עם עורך דין קיבל את הקצבה, לעומת אדם שהוגבל קשות והגיע לבד – אך עדיין נתקל בחסמים. לצערנו כך עובד הממסד לביטוח לאומי. זוהי חברת ביטוח כל כך נוקשה – שרק עורך דין המתמחה בדינים שלה יכול, למעשה, לפתוח לכם שם דלתות ולדאוג שתקבלו את המגיע לכם. אנו כמובן לא מאחלים לכם שתצטרכו להגיע לנכות בביטוח לאומי, אך דעו כי גם אם באמת נפצעתם, חליתם או הוגבלתם – ומגיעה לכם וועדה, רק עורך דין יוכל להוציא אתכם ממנה כשידכם על העליונה.