סוכני ביטוח

ביטוח | פרסם כאן
 
 
 
 
גידעון מבטחים - סוכני ביטוח גידעון מבטחים
סוכנות הביטוח של גדעון מבטחים מצעיה מגוון רחב של ביטוחים כמו סוכני ביטוח רבים החברה מקפידה על שביעות רצון הלקוח.
nachman3 - סוכני ביטוח
רוזנסקי בר - סוכני ביטוח רוזנסקי בר
סוכני ביטוח רוזנסקי בר נמצאת בענף הביטוח כבר 30 שנה, ודואגת לביטוח הטוב ביותר ללקוחותיה.
klir3 - סוכני ביטוח
סוכנות צ'ארלי - סוכני ביטוח סוכנות צ'ארלי
סוכנות צ'ארלי סוכני ביטוח מעניקה מגוון שירותי ביטוח תוך השוואות ביטוח על מנת להעניק ללקוח את הביטוח הטוב ביותר.
stein1 - סוכני ביטוח
סוכנות שירן - סוכני ביטוח סוכנות שירן
סוכנות שירן סוכני ביטוח מבטחת את לקוחותיה במגוון ביטוחים כבר שנים רבות, ונחשבת כאמינה ואחראית ללקוחותיה.
oren3 - סוכני ביטוח
banner
סוכנות ביטוח

5 טיפים להתנהלות נכונה מול סוכני ביטוח:

עם זו הפגישה הראשונה שלכם עם סוכני ביטוח או שזו ממש לא הפגישה הראשונה שלכם אבל משום מה אתם מרגישים שלא הולך לכם איתם, אם סוכני ביטוח מלחיצים אתכם, אם סוכני ביטוח לא מובנים לכם או אם אתם פשוט לא מרגישים בנוח עם סוכני ביטוח וחושבים שהם אולי "מסבנים" אתכם, להלן טיפים להתנהלות הנכונה מול סוכני ביטוח, בין אם מדובר על פגישות עם סוכני ביטוח לצורך חתימה על פוליסטת ביטוח בית, ביטוח חיים, ביטוח סיעודי, ביטוח רכב או עוד נושאים רבים:

1. כלל ראשון בהתנהלות מול סוכני ביטוח - להגיע מוכנים: לפני שאתם נפגשים עם סוכני ביטוח כדי לעבור איתם על פוליסות ביטוח, בעיקר פוליסות מורכבות, כגון ביטוח משכנתא וביטוחי חיים, עשו לעצמכם טובה: תכנסו לרשת האינטרנט ותתחילו לבדוק על מה מדובר.השתדלו להגיע לפגישהכמה שיותר מוכנים עם כמה שיותר ידע מקצועי ובעיקר, השתדלו להגיע כשאתם פחות או יותרסגורים על מה בדיוק אתם רוצים. סוכני ביטוח הם אנשים בעלי כושר שכנוע והםיכולים לשכנע אתכם במקום לקחת פוליסות שאולי לא התכוונתם רק כי אותם סוכני ביטוח הם בעלי כושר שכנוע טוב. מנגד, ככל שתגיעו יותר מכוונים כך יהיה קשה יותר לשכנע אתכם.

2. כלל שני בהתנהלות מול סוכני ביטוח - לא לתת להם לעבור נושא לפני שאתם בטוחים שהבנתם עד הסוף: סוכני ביטוח מדברים בשפה מקצועית "ז'רגון" ומה לעשות, לא כולם מבינים את השפה שלהם. אל תהנהנו עם הראש ואל תתביישו לכבקש מהם שיחזרו על ביטויים. חשוב שתבינו כל סעיף וסעיף וגם אם רק נראה לכם שלא הבנתם מונח מסויים, עצרו ובקשו הסבר חושזר. תפקידם של סוכני ביטוח לתת לכם את מלוא ההסבר כך שתדעו בדיוק מה האופציות שלכם ואין שום סיבה להתנצל על כך שאינכם מבינים בביטוח, סך הכל אם הייתם מבינים בביטוח - לא הייתם צריכים סוכני ביטוח מלחתחילה נכון?

3.כלל שלישי בהתנהלות מול סוכני ביטוח - זכרו שהם אנשים אנליטיים ואנשי "מאקרו" (מייד נסביר מה זה) ואל תיקחו אותם אישית: סוכני ביטוח הם אנשים שרואים את העולם בסכמות, גראפים וטבלאות סתטיסטיות. אל תעלבו מביטויים כגון "אתם בקבוצת סיכון" וכו'. אל תצפו מאותם סוכני ביטוח להיות רגישים ואישיים, הם לא רופאי משפחה, התפקיד שלהם הוא להיות אנשים אנליטיים ממולחים והם יודעים בדיוק מהי המשימה שלהם.

4. כלל רביעי בהתנהלות מול סוכני ביטוח - להתמקח להתמקח להתמקח: יש כיום הרבה חברות ביטוח (יש פריחה בעולם הביטוח הישראלי) ולכן התחרות על כל מבוטח היא תחרות קשה. לכן לעולם אל תסכימו למחיר הראשון שמציעים לכם. תקשיבו היטב להצעה בפנים רציניות, תגידו שזה נשמע לכם לא הגיוני וממש הרבה יותר יקר ממה שציפיתם, תגידו להם שלא נראה לכם ריאלי בשלב הזה ושאתם מבקשים מהם לחזור אליכם עם הצעה יותר ריאלית.

5. כלל חמישי בהתנהלות מול סוכני ביטוח: להראות להם שיש לכם עוד אופציות אטרקטיביות על הפרק שיבינו שיש להם תחרות קשה: בהמשך לסעיף הקודם בו ציינו כי יש תחרות, החוכמה היא תמיד להראות להם שאתם בוחנים עוד סוכני ביטוח כמועמדים לפוליסה, שאתם במו"מ מתקדם עם עוד סוכני ביטוח ושיש עוד כמה שעדיין לאיצא לכם לפגוש אבל זה בתוכנית.